Bestelling

Zodra wij de betaling hebben ontvangen, sturen we de bestelling naar je op, maximaal binnen 3 werkdagen. Heb je je bestelling snel nodig? Mail ons dan even op info@bijhebbe.nl wat er mogelijk is.

Je ontvangt een e-mail als het pakket is verstuurd. Als de verzending langer duurt door bijvoorbeeld vakantie dan staat dit vermeld op de website.

LET OP!! Als plaats van levering geldt het adres dat jij zelf aan bij Hebbe kenbaar hebt gemaakt. Jij (de consument) bent zelf verantwoordelijk voor het plaatsen van een juist afleveradres. Wanneer je een foutief adres opgeeft in je bestelling,  kan bij Hebbe hier niet verantwoordelijk voor worden gehouden. De eventuele kosten zullen hierdoor voor jou zijn.

 

Overmacht

Het kan voorkomen dat door omstandigheden of drukte bij post- en pakketbezorgers uw bestelling niet binnen de gestelde leveringstermijn bij u aankomt. Wij hebben hier zelf geen invloed op. Houd hier rekening mee tijdens je bestelling rond bepaalde feestdagen. Daarnaast kan het voorkomen dat wij in bepaalde situaties niet kunnen voldoen aan de vermelde verzend- en leveringstermijn. Mocht dit zo zijn dan proberen wij dit jou zo snel mogelijk te melden. 

 

Ophalen

Je kunt je bestelling ook ophalen bij, bij Hebbe in Rijswijk. Kies dan voor de optie “ophalen” bij het afrekenscherm, zo betaal je geen verzendkosten. Je krijgt een bevestigingsmail als je bestelling ingepakt voor je klaar ligt en dan spreken we een ophaalmoment op.

Verzendkosten Nederland:

  • Brievenbuspost NL:  € 3,95 per bestelling. Je bestelling wordt verzonden in een brievenbusdoosje. (met PostNL, je ontvangt een Track & Trace code).
  • Pakketpost NL: € 6,95 per bestelling. (met PostNL, je ontvangt een Track & Trace code).
  • Pakketpost België € 10,- & Duitsland € 11,50 (met PostNL, je ontvangt een Track & Trace code).
  • Gratis verzenden voor bestellingen vanaf  € 50,- (Alleen binnen NL en afhankelijk van de grootte van het pakket, zal het verstuurd worden met Brievenbuspost of Pakketpost.)

Neem in het geval van klachten, beschadigingen of breuk direct contact op met bij Hebbe, in ieder geval binnen 24 uur na aflevering van de bestelling. Hierna kunnen we niet meer garanderen dat de schade vergoed wordt.

Bij Hebbe kan om foto’s van de klacht vragen, of het artikel terug vragen ter beoordeling. Hierna zoeken we samen naar een oplossing. Stuur een garantieartikel niet zomaar retour, deze verzendkosten worden door bij Hebbe niet vergoed.

 

Wijze van (duurzaam) verpakken en verzenden

Wij proberen zoveel mogelijk verpakkingsmaterialen van onze leveranciers te hergebruiken. Het kan dus zijn dat je bestelling wordt geleverd in een gebruikte doos, Uiteraard doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat de gekozen verpakkingsmaterialen voldoen aan de eisen die nodig zijn om de artikelen veilig te verzenden.

Zo houden we de verzendkosten zo laag mogelijk en doen we het ook nog een beetje groen.

 

Annulering
Wij proberen de weergave op onze website zodanig weer te geven dat deze overeenkomt met de werkelijkheid. Mocht een product toch tegenvallen dan kan deze geretourneerd worden binnen 7 dagen (met uitzondering van de op maat gemaakte artikelen ). We vinden het fijn als je het ons even via de mail laat dat je je pakketje retour hebt gezonden. Retour gestuurde producten dienen onbeschadigd en ongebruikt te zijn.